Soutěž o publikaci Manažerské případové studie

Manažerské případové studiePublikace je určena pro manažery současné či budoucí nebo praktické kouče, akademickou obec i studenty všech oborů. Případová studie totiž není pouze nástrojem pro rozšiřování teoretického zázemí četných disciplín, ale dokáže ideálně posloužit jako nástroj edukace praktických dovedností pro studenty i zkušené praktiky.

Kniha je psána svižným, čtivým jazykem, který čtenáře nenásilně přenáší do odborné problematiky.

Publikace obsahuje kromě teoretické části jednu komplexní případovou studii s logickým a strukturovaným postupem a představuje řešení a výsledky týmové práce pracovníků konkrétního průmyslového podniku. Další uvedené případové studie jsou rozděleny dle jednotlivých sekvenčních i paralelních manažerských funkcí. Tedy dle klíčových témat, se kterými se setkáváme či můžeme setkat v praxi.

Případové studie jsou z různých oborů a jsou praktické, fiktivní, reálné, převzaté a svým rozsahem krátké i dlouhé. Každá případová studie sleduje definovaný cíl a obsahuje konkrétní otázky k zamyšlení nebo ověření studované problematiky. Závěrečná část knihy představuje výsledky empirického šetření, jehož cílem bylo zjistit přístup různých skupin respondentů k využití případových studií při výuce a v praxi.

Soutěž probíhá od 9.2.2016 do 29.2.2016.
Ze správných odpovědí bude vylosováno 10 výherců.

Soutěžit můžete ZDE

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *