Vyprodáno
Tato kniha přináší základní poznatky z psychologie trhu jako aplikované disciplíny a klade si za cíl jednoduchým a srozumitelným způsobem přiblížit tuto problematiku čtenáři. Věnuje se obecnějšímu pojetí psychologie trhu. V našich podmínkách je toto téma rozděleno na celou řadu dílčích a jednotlivě publikovaných součástí psychologie trhu. Jedná se například o psychologii osobnosti, psychologii reklamy, psychologii prodeje, chování zákazníka, emoce v marketingu, psychologie nákupního chování apod.
Bližší informace o publikaci:
Publikace nejprve seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu. Dále se zabývá osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristika osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Poté se publikace věnuje psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující – prodávající. V závěru jsou zmíněny některé současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
Cena: 110,-Kč + poštovné a balné 100,-Kč