Publikace určená pro studenty vysokých škol i odborníky z praxe se zaměřuje na člověka, manažera pohybujícího se v různých sociálních skupinách, kde se spojuje s jinými lidmi. V současné době stále více firem a institucí zakládá své rozhodování na empirických datech, která samy získávají a zpracovávají. Hranice mezi tradiční a moderní společností je poměrně ostrá a je vyznačena radikální přeměnou instituce na služby, kde hraje v ekonomickém životě moderní společnosti podstatně jinou roli než ve společnosti tradiční.
Monografie je zaměřena následující problematiku sociologie managementu:
- Trh – znak moderní společnosti.
- Sociokulturní aspekty jednání lidské společnosti ve službách a v lidském rozhodování.
- Sociálně kulturní vlivy – vliv kultury – sociokulturní výzkum ve službách.
- Sociokulturní aspekty lidské společnosti a sociálních jevů se zaměřením na gender.
- Sociokulturní aspekty vzdělávání zaměstnanců ve službách se zaměřením na hotelový a gastronomický průmysl.
- Zaměstnanost / nezaměstnanost / fluktuace jako sociální problém zaměstnanců ve službách, ruku v ruce se mzdovou politikou.
- Rasová nesnášenlivost, netolerance, diskriminace, kulturní rozdíly jako sociokulturní problém etiky a etikety v sektoru služeb.
- Sociální marketing ve službách.
- Sociokulturní aspekty věkových skupin – postoje společnosti k starším lidem a jejich následné začlenění do pracovně-právního procesu v sektoru služeb.
- Sociokulturní aspekty zdraví a nemoci se zaměřením na syndrom vyhoření, stres a frustrace jako jedny z překážek managementu služeb.
- Sociokulturní aspekty masmédií a masové komunikace se zaměřením na sebereflexi managementu služeb v procesu tvůrčího myšlení.
Cena: 110,-Kč + poštovné a balné 100,-Kč